fredag den 10. juni 2011

Fest på Bloggen - Send en vikar


Okay, det her billede er fra nytårsaften, men altså, en fest er jo en fest ikke?! Og Hende Her kommer på weekendbesøg i København, så mig skal i ikke regne med at se noget til de næste par dage.


Medmindre i møder en på gaden, der ser sådan ud. For så er det mig - Vi kommer nok til at være lidt ude af fokus.


Og neglene har fået denne farve. Så der ikke er nogen, der er i tvivl om at vi mener det alvorligt.


Jeg har lavet denne her. (Så meget for hysterisk køkkenhygiejne. Mao er meget nysgerrig). Der er  hindbær-snask i flasken, fordi vi skal drikke de her Mojitos.


Vi skal have ret mange af dem, så jeg har kogt to poser hindbær total 600 gram, med 1 dl vand og 1 spsk. sukker og så molet det igennem en sigte. Totalt spild af tid, men når nu vi har brugt tid på at lakere negle, så skal vi jo ikke have hindbær-sten i tænderne vel?!
Det kommer der ca. en halv liter hindbærpulp ud af. Det skal nok blive godt!


Og så har jeg proppet hende her indunder sofaen, for herhjemme er der faktisk et monster under sengen. Høsten truede derfor med at tage hendes familiehund med, men da der er tale om en langhåret gravhund, ville det blot betyde at Prutten (katten) ville flette hans hår, og når hun er færdig med at grine, så udele en røvfuld!


Også skal vi nok lytte lidt til den der. For det er lidt en tradition. Og hvis vi indtager noget der er øko, så er det en fejl. Og sikkert min!
Jeg er den der er skredet, så send en vikar! (point til den, der ved hvor det citat kommer fra)
GOD WEEKEND!

6 kommentarer:

  1. "Dagen er reddet & kysten er klar

    jeg er den der er skredet så skaf en vikar"

    CV?

    SvarSlet
  2. Totalt læks negle! Den der metallic-effekt er da for vild. Sygosejt!

    SvarSlet
  3. POINT TIL STINNE :-)

    Hottie - ææælsker den neglelak

    SvarSlet
  4. Tak for en god fest, synes din vikar har været temmelig doven.

    SvarSlet
  5. Selv tak. Tallet 16 bliver aldrig det samme igen! BANG!

    SvarSlet