torsdag den 14. april 2011

TAK Vejarbejde- typer

Man må da ikke klippe folks internetforbindelse, må man vel?? Men det har de altså gjort. Altså indtil nu. Nu larmer de bare igen, hvilket indtil i går var et mareridt, da jeg ofte arbejder hjemmefra. Nu er det okay, bare de lader mit internet være. Ingen blog, ingen nyheder, ingen mail, ingen facebook, ingen P1! Skræmmende.
   Og det var virkelig i sidste øjeblik, at det kom tilbage. Jeg kunne jo ellers have været nød til at se den der barnedåb, og det har jeg vitterlig ingen trang til. Nu vil jeg i stedet begå noget fornuftigt, selvom jeg har mere lyst til at skrive noget lagt og harmdirrende om Pengasius. Men det må blive senere.

SES!

3 kommentarer:

  1. Men der var dejligt stille i går på Facebook ;) nej der var faktisk røvkedeligt! Det må du ALDRIG gøre igen!

    Og nu endte det jo med, at min mor lokkede mig med alt muligt, hvis jeg kom hjem i Påsken, og da du ikke var der til at byde over, så har jeg jo i et svagt øjeblik valgt familien fremfor København...så jeg synes, du skal søge noget erstatning fra de der vejarbejdertyper, den var ikke gået i USA.

    SvarSlet
  2. Jeg vil have en milliard. Og jeg vil have den nu!!!

    Men du er jo sådan et underligt familiemenneske, så måske forstå jeg godt at du napper Båååårk.

    SvarSlet
  3. Ja, mindre kan da ikke gøre det.

    Det er da ikke underligt, bare fordi jeg godt kan lide at være sammen med min familie. Jeg lagde godt mærke til, hvordan du nød at være i selskab med min familie i det der Bååååårk ;)

    SvarSlet