torsdag den 19. maj 2011

Ny Øko-grønthandler på vej på Nørrebro

2200 Kærlighed/Hind Marked på Blågårdsgade går over til øko!
Jubiiiii - Jeg har længe været glad for grønneren 2200 Kærlighed, der egentlig hedder Hind Marked, og som ligger i starten af Blågårdsgade på Nørrebro. Butikken har udmærket sig ved, at have mange sjove varer, men aldrig i så stort et udvalg, at over halvdelen af dem var rådne - som man ellers ser andre steder.

Desværre har de langt fra været rent øko, noget vi faktisk har talt med Ali om. Lokalt er han forøvrigt kendt for, at man ikke kan forlade butikken uden en smagsprøve af hans hestebønnepure. Men nu ændre det sig. Altså ikke hestebønnerne, men øko-udvalget.

 På det sidste er der kommet langt flere øko-varer i biksen, og da jeg netop samlede et bundt øko-rabarber op til et drink forsøg senere i dag, fortalte de mig, at de nu går over til næste rent øko, for som de siger.
"Det er jo meget billigere, og vi sælger så meget, så hvorfor skulle vi ikke det?!"

JA!! Hvorfor skulle de da ikke det :-) De får friske varer hver mandag og i løbet af de næste uger, vil der komme flere og flere øko-ting i biksen. Jubiiiii! Sikke en god grund til at give lidt 2200 Kærlighed!

2 kommentarer:

  1. Totalt hurra!!! Ooog de der arabere jeg købt, skal bruges til en lille ting jeg skylder dig :-)

    SvarSlet