tirsdag den 21. juni 2011

Der var engang en blogger...

Jeg findes, jeg sværger. Og jeg har endda fundet onde ting jeg kan blogge om, men der er bare sket det ubehagelige, at jeg er røget i arbejde. Havde ikke set det komme. Blev ringet op onsdag, begyndte torsdag.

Som jeg tidligere har nævnt, bliver jeg hyret til kortere perioder og denne gang er vi helt nede på 3 uger. Jeg er i den grad en brandslukker lige nu og det giver ikke meget overskud til madlavning og skrivning. I er ikke glemt, bare gemt.

Jeg vender tilbage snart. Virkelig. Jeg mener det. Basta! For jeg savner jer.

Ps: Nogen der så DR1 eller DR HD i går kl 20 - Danmark, kyst til kyst om Nordsjælland??

10 kommentarer:

  1. Hej Frk Skjold - det er da fedt at få et livstegn. Herregud er det bare arbejde der har ramt dig:-) Kast dig ud i en food-fight i stedet. Inden længe i hvert fald. Vi venter tålmodigt:-) God arbejdslyst

    SvarSlet
  2. Tilslutter mig på det varmeste Tante Sød! Arbejde? Det kan ske for enhver, selv den bedste ;o)
    Jo jeg havde den udsøgte fornøjelse at se kysterne. Den var faktisk det smukkeste program jeg endnu har set. Lækkert! Jeg havde faktisk ikke tid, men blev suget ind. helt fantastiske billeder. Chokolade for øjet og sjælen. Spændende og skæve vinkler, og en masse nye og sjove oplysninger.

    :o) Stinne

    SvarSlet
  3. Der er godt nok stille herinde.

    Hvis det er forslag til kulinariske udfordringer, du mangler for at kunne skrive et nyt indlæg, så vil jeg her være behjælpelig og foreslå, at du kaster dig ud i noget med profiteroles, croquembouche og bouquet garni gerne i samme opskrift.

    Jeg udstiller dig snart på min blog til spot og spe, for at have presset mig ind i det her bloghelvede, for så selv at gå total i stå. Fyyyyy.

    SvarSlet
  4. MEN JEG HAR JO IKKE LAVET MAD I 3 UGER?!!
    Jeg har kun set andre lave mad, egå!!

    SvarSlet
  5. Nu er du jo en UÆGTE madblogger, så kan du jo bare skrive om noget andet. Egå!

    SvarSlet
  6. Om hvor slet det rent faktisk er, at Thomas Rodes navn bliver nævnt hver dag, men jeg aldrig møder ham?? F eks er han ikke engang med til middagen i morgen??!

    SvarSlet
  7. Ja, for eksempel! Og det er sgu da for dårligt. Kunne du ikke have smidt et krav om at møde ham ind i de der forhandlinger?

    SvarSlet
  8. Arbejde? Føj, for f... Godt, det ikke er mig!!
    :-D

    SvarSlet
  9. Hej Frk. Skjold. Du har hermed fået dig en blogaward - vil du være med i gamet? ;-) Se mere her: http://www.homemadeheaven.net/2011/08/blogaward-mig.html

    SvarSlet