onsdag den 6. april 2011

WOW - Der er mennesker der læser med.

Og i er ikke alle sammen i familie med mig. Hvor er det pænt af jer at kiggede forbi. Får helt trang til at løbe rundt og give hånd, måske byde på en forfriskning.

"Rart at møde dig, kunne du tænke dig en Mojito? Jeg kan godt lave den Virgin, hvis du skal på arbejde i morgen!!"

Jeg har tænkt ret meget over form, stil, emner o lign. da jeg så småt begyndte at overveje denne blog, men i sidste ende sprang jeg ud i det af to årsager. Jeg er uddannet skrivede, men er endt med at arbejde med billeder, så det her et sted, hvor jeg kan holde skriveriet ved lige. Og så sagde matematikeren at jeg skulle. Men jeg kan ikke slippe overraskelsen over, at der er nogen, der kigger forbi.

Der skal nok komme meget mere mad og opskrifter herinde. F eks har jeg her i weekenden planer om nye aspargs m stenbidderrogn og citrusmayo, efterfulgt af skønne krogmodnede røde økobøffer med uforskammede mængder kryddersmør! Men meget mere om det senere, i disse dage er jeg nemlig græsenke og så bliver måltiderne derefter.

Græsenkens frokost i dag var f eks parisertoast af den hjemmelavede type - og det behøver jeg jo helt ærligt ikke plage jeres liv med.

11 kommentarer:

  1. Jo tak, jeg vil gerne have en mojito - og den behøver ikke være virgin, selvom jeg skal på arbejde.
    Fandt dit link via Klidmoster, og selvom jeg ikke er decideret øko-blogger, så er jeg dog gået mere og mere over til øko-produkter, bare inden for det sidste halve år.
    Glæder mig til at følge mere med - også selvom det kommer til at handle om andet end mad :-)

    SvarSlet
  2. Jubiii :-)
    Kan se at din egen blog også er af blandingsracen, jeg vil straks gå i gang med at læse mig igennem den. Altså efter jeg har begået en Mojito til dig.

    SvarSlet
  3. Jeg kan mærke, at du er sjov, og at jeg ved at melde mig som fast læser på denne blog har beriget mit online liv :D
    Glæder mig til at læse mere fra dig.

    SvarSlet
  4. Jeg siger aldrig nej tak til en Mojito :-) Syntes at din skrivestil tiltaler mig. Så følger gerne med her :-)

    SvarSlet
  5. Jeg takker ja til en Virgin, da jeg jo ammer de fleste af mine vågne timer (og en del af de sovende såmænd også). Sætter mig godt til rette med benene på puden og baby i favnen og glæder mig til meget mere læsestof, smagsstof og stof til eftertanke ;-)

    SvarSlet
  6. Bitten, Vibeke, Ditte - de damer, så så man lige mig begå en happy dance på stuegulvet (undskyld genbo)!!
    To almindelige og en virgin comming up...

    Og Ditte. Det lyder nu altså også kamp-hyggeligt med sådan en størrelse!

    SvarSlet
  7. Ja som jeg har sagt før så skriver du skide godt, og ret underholdende, men jeg syntes nu ikke at der er så meget "Opkast" som jeg havde glædet mig så meget til, så se lige at stram op. TAK !!

    SvarSlet
  8. Haha Mus, du skal jo også have en grund til at komme på min facebook :-)

    SvarSlet
  9. Jeg takker og bukker :-)

    SvarSlet
  10. Hvis baren stadig er åben, vil jeg gerne have en Virgin :)
    Er helt ny gæst her og nyder det.

    - vil lige høre, hvad din holdning er til at man linker dine guldkorn på Facebook?

    Tante Sofie

    SvarSlet
  11. Tante Sofie - Naturligvis. Den er på vej! Og hvor er du velkommen, rart at du føler dig tilpas.
    Min holdning er at jeg Eeeelsker, når nogen har lyst til at dele mine fiflerier :-)

    SvarSlet